10 lutego 2015

Turlanie na dywanie, czyli tym razem... Zabawy paluszkowe!

Poniedziałek, godz. 9:45 
Zabawy paluszkowe

Zabawy paluszkowe, to proste rymowane wierszyki z masażem rączek. Przekazywane z pokolenia na pokolenie, nadal aktualne i nieustannie lubiane. To właśnie one urozmaicały nam dzisiejsze spotkanie.

"Ten pierwszy, to tatuś
A przy nim mamunia
Największy, to dziaduś
A przy nim babunia
A to jest dziecinka mała
A to moja rączka cała
Trala lala..."
"Tu mam nosek, jak guziczek
Tu mam czoło, tu policzek.
Ile mam policzków? Dwa.
A to właśnie jestem ja."
"Ile dziurek mamy w nosie?
Może pięć a może osiem
Ależ nie, ależ nie!
W nosie mamy dziurki dwie!"

Sroczka kaszkę gotowała
Temu dałą na miseczkę
Temu dała na talerzyk,
Temu dała do kubeczka
Temu dała na łyżeczkę
Temu nic nie dała, 
Tylko fruuuu i...poleciała. "


Kolejne zabawy już w poniedziałek o 9:45. Zajęcia odbędą się, jeśli zbierze się grupa 5 osobowa!

Konieczne są zapisy: biuro@rodzicdziecko.pl